تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

تصفیه خانه مازیار صنعت

دکتر عطا الله کاویانی ریاست محترم سازمان محیط زیست استان مازندران با حضور در شرکت مازیار صنعت ضمن افتتاح تصفیه خانه، از اقدام سازنده این شرکت در راستای اجرای اصل 50 قانون اساسی و حفظ و حراست محیط زیست قدردانی نمودند. ایشان همچنین بیان نمودند که در هفته محیط زیست این دست از اقدامات نشانگر همدلی این سازمان با فعالان عرصه صنعت و تولید می باشد.

در این مراسم ابتدا دکتر کاویانی و همراهان ایشان از واحدهای مختلف مازیار صنعت بازدید به عمل آورده و پس از آن مراسم افتتاح تصفیه خانه با حضور هیات همراه از سازمان محیط زیست، پیمانکار اجرای طرح تصفیه خانه و ریاست محترم و مدیرعامل شرکت مازیار صنعت برگزار گردید.

اهداف مازیار صنعت

شرکت مازیار صنعت همواره در تلاش است تا کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند. و در همین راستا خود را مقید به رعایت تمامی اصول و استانداردها می داند. در کنار استانداردهای حوزه صنعت برق، رعایت اصول بهداشتی و حفظ محیط زیست خصوصا در مراکز تولیدی و صنعتی امری ضروری است. که باید مورد توجه قرار بگیرد و همه صنعتگران در حفظ و حراست آن کوشا باشند. رعایت مجموعه مقررات و استانداردها سبب شده که مازیار صنعت همواره در  لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر  قرار بگیرد.

محصولات مازیار صنعت

برای کسب آگاهی بیشتر از فرایند تولید محصولات مازیار صنعت می توانید به بخش پایه چراغ فلزی مازیار صنعت، یا تیر برق بتنی، یا تابلو برق مراجعه کنید. همچنین اطلاع از آخرین تخفیف ها با مازیار صنعت تماس بگیرید.

دسته بندی محصولات مازیار صنعت