تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

مازیار صنعت تولید کننده تجهیزات شبکه توزیع برق

جلسه معارفه و هماهنگی بانک صادرات و شرکت مازیار صنعت در روز یکشنبه پانزده آبان برگزار گردید. در این جلسه که با حضور ریاست محترم بانک مرکزی شهرستان بابل برگزار شد ضمن برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص تسهیلات  دریافتی، برای افزایش همکاری و توسعه صنعت برق و تولید تجهیزات شبکه توزیع برق در شهرستان بابل تبادل نظر و برنامه ریزی هایی صورت پذیرفت.

جلسه مدیران بانک با مازیار صنعت2

جلسه با حضور ریاست هیات مدیره جناب مهندس مازیار حیدری راد و جناب حاج یوسف حیدری راد به همراه مدرعامل محترم جناب کمیلی و مشاور حقوقی و قائم مقام مدیرعامل جناب نبی اللهی از سوی شرکت مازیار صنعت و سرکار خانم طاهری ریاست محترم و جناب آقای حسینی مسئول اعتبارات و جناب آقای مهرنیا سرپرست حوزه بانک صادرات شهرستان بابل برگزار گردید.

پیش از آغاز جلسه، مسئولین محترم بانک از واحدهای تولیدی تجهیزات شبکه توزیع برق شرکت مازیار صنعت بازدید عمل آورده و پس از آن در دفتر ریاست محترم شرکت مازیار صنعت به تبادل نظر پرداختند. این جلسه با اتفاق نظر در خصوص طرح های پیشنهادی در راستای توسعه صنعت و تولید پایدار و اشتغال زایی خاتمه یافت.

اهداف مازیار صنعت در تولید

شرکت مازیار صنعت بیش از سه دهه در زمینه تولید تجهیزات شبکه توزیع برق فعال می باشد. و در طول مدت فعالیت خود همواره روابط سازنده ای با بانک ها داشته و در تلاش بوده تا در طرح های توسعه با این مراکز اقتصادی مشارکت نماید. نتیجه این همکاری های دوجانبه منجر به توسعه فعالیت ها و ایجاد اشتغال پایدار گردید. در حال حاضر مازیار صنعت حدود 250 نیروی کار متخصص و کارگر را بصورت مستقیم در پنج واحد تولیدی خود مشغول به کار کرده است.

تجهیزات شبکه توزیع برق مازیار صنعت

شرکت مازیار صنت تولید کننده تجهیزات توزیع، انتقال و روشنایی شبکه توزیع برق می باشد. که در ادامه به دسته بندی محصولات این شرکت اشاره می کنیم.

تمامی محصولات مازیار صنعت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با رعایت تمامی استانداردها مجوزهای لازم را اخذ نموده و در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر قرار گرفته است. جهت اطلاع دقیق از قیمت محصولات و آخرین طرح ها و تخفیف ها با مازیار صنعت تماس بگیرید.