تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

تماس با ما

جهت اطلاع از قیمت روز و تخفیف های ویژه با مازیار صنعت ارتباط برقرار کنید

تلفن های کارخانه

تلفن گویا

۰۱۱۳۵۱۵۵۰۰۰

داخلی فروش

۴۱۱

داخلی خرید

۳۰۰

منابع انسانی

۳۳۳

مدیر فروش

۰۹۱۱۳۱۱۴۸۱۳

واتساپ فروش

۰۹۰۱۸۳۳۵۵۶۲

فضای مجازی شرکت

ایمیل فروش

sale@maziyarsanat.com

ایمیل بازرگانی

Commerce@maziyarsanat.com

ایمیل عمومی

info@maziyarsanat.com

شرکت تولیدی مازیار صنعت به شماره ثبت ۱۶۱۷ از سال ۱۳۶۵ با واحدی بسیار کوچک و حداقل امکانات و تجهیزات شروع به فعالیت نموده و با ده سال تلاش اولیه بستر مناسب جهت ایجاد یک شرکت بصورت گروه صنعتی با نام مازیار صنعت را بعمل آورد. در حال حاضر کارخانه در زمینی با وسعت ۴۵۰۰۰ متر مربع و سالن های تولید با مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع با تامین بهترین ماشین آلات با تنوع محصولات بالا هر روز با تلاش خود در زمینه راه اندازی و گسترش واحدهای جدید با توجه رعایت استانداردها در جهت تامین نیاز مشتریان گرامی قدم بر می دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با مازیار صنعت با راه های ارتباطی که در بخش تماس با ما مشاهده می کنید ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

شما برای سفارش محصول ابتدا با تلفن فروش شرکت حاصل فرمائید و پس از ارائه پلن های مختلف فروش، می توانید محصولات ما را سفارش دهید.

تمامی تجهیزات توزیع، انتقال و روشنایی برق در مازیار صنعت تولید می شود. ازجمله انواع مختلف پایه چراغ های فلزی چندوجهی، لوله ای و یراق آلات آلومینیوم و چدن و فولاد و فورج و رزوه ای همینطور تیر برق بتنی اچ شکل و انواع تابلو برق را شامل می شود.

ساعت کاری و پاسخگویی بخش اداری از 8 الی 16 می باشد. اما در خطوط تولید بصورت گردشی در واحد های مختلف تولید محصول داریم.

بر اساس قراردادی که داریم سفارشات در موئد مقرر تولید و تحویل می گردد. این زمان باتوجه به حجم سفارش متفاوت است. روش تحویل در هنگام قرارداد توافق می شود.

تمامی محصولات تولید شده در مازیار صنعت مطابق استانداردهای اعلامی از سوی شرکت توزیع برق استان های طرف قرارداد می باشد.

بله، مازیار صنعت علاوه بر امکان طراحی نقشه در واحد فنی، با توجه به در اختیار داشتن تجهیزات بروز امکان تولید محصولات بر اساس طرح و نقشه فنی متفاوت را دارد.