تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

گواهینامه های مازیار صنعت

تاییدیه های مازیار صنعت

سیستم مدیریت کیفیت یا ایزو 9001  

گواهینامه ایزو 9001 به مدیریت کیفیت در خدمات و تولیدات اطلاق می شود. استانداردی جامع و عمومی برای تمامی شرکت ها ، سازمان ها و مراکزی است که به موضوع کیفیت توجه دارند. شرکت ها و مراکزی که موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 9001 بشن به مشتریان خود اعلام می کنند که یک سیستم مدیریت کیفیت موثر در شرکت فعال می باشد. ایزو 9001 راهی سریع و آسان برای مصرف کنندگان بالقوه می باشد که مطمئن شوند محصول یا خدمات شرکت مازیار صنعت دارای کیفیت قابل قبول می باشد.

سیستم مدیریت محیط زیست و پیرامونی یا ایزو 14001

استاندارد ایزو 14001 استانداری است که با راهنمایی ها و دستورالعمل های خود به سازمان ها کمک می کند تا از آسیب زدن به محیط زیست پیرامون جلوگیری به عمل آید و آسیب های وارده، حذف یا به حداقل کاهش یابد. شرکت مازیار صنعت با اخذ گواهینامه ایزو 14001 به ذینفعان، مشتریان و کارمندان خود اطمینان می دهد که از تعهدات زیست محیطی خود آگاه است و همواره به دنبال کاهش تأثیرات زیست محیطی خود می باشد.

سیستم مدیریت سلامت و ایمنی شغلی یا ایزو 45001

یک سیستم مدیریت جهت سلامت و ایمنی شغلی برای جلوگیری از آسیب های مربوط به کار و ایجاد محیط کاری ایمن و سالم برای کارکنان و ذینفعان طراحی شده است.

سیستم مدیریت جامع(IMS)

شرکت هایی که بتوانند 3 گواهی فوق را دریافت کنند درواقع داراری گواهی سیستم مدیریت جامع خواهند بود. شرکت مازیار صنعت تمامی مجوزها و تاییدیه های فوق را بصورت پیوسته و دوره ای اخذ و تمدید می کند.

رعایت مجموعه موارد فوق سبب شده است که شرکت مازیار صنعت همواره در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر قرار بگیرد.