تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

معرفی تابلو برق

واحد تابلو برق در سال 77 در شرکت مازیار صنعت شروع به فعالیت کرده است. این واحد در زمینی به مساحت 1500 متر تاسیس شده و دارای 4 ایستگاه کاری است. مشتریان تولیدات این واحد عمدتا از شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور، شرکت های صنعتی و ساختمانی و مشتریان عمومی می باشد. شرکت مازیار صنعت در حال حاضر با تولید بیش از 4 نوع تابلو بصورت عمده، تنوع خوبی در زمینه تابلو برق برای مشتریان خود فراهم کرده است. مواد اولیه مصرفی در این واحد شامل، ورق گالوانیزه، رنگ پودر الکترواستاتیک، تسمه های مسی، سیم و کابل، تجهیزات الکتریکی و یراق آلات تابلویی می باشد. در ادامه به معرفی تابلو برق می پردازیم با ما همراه باشید.

تابلو توزیع برق

معرفی تابلو برق و واحدهای کاری واحد اسکلت سازی

در این واحد ورق ها مطابق سفارش و استاندارد با دستگاه گیوتین برش می شوند. سپس با دستگاه های پانچ و دریل، پانچ و سوراخکاری می شوند. در مرحله بعد با دستگاه پرس برک خم کاری ها انجام می شود. پس از آن وارد مرحله جوشکاری و در نهایت کار سنگ زنی و پرداخت روی آن ها انجام می شود.

واحد نقاشی

در این واحد اسکلت ها ابتدا با مواد چربی گیر در وان شستشو می شوند. سپس با رنگ الکترواستاتیک پودری رنگ آمیزی می شوند. در نهایت وارد کوره پخت رنگ می شوند.

واحد مونتاژ

اولین قسمت از این واحد شمش کاری می باشد. در این قسمت شمش های مسی برش و خم و سوراخ می شوند. سپس تجهیزات روی اسکلت نصب می شوند. بعد از نصب تجهیزات کار سیم کشی روی آن انجام می شود. در نهایت متعلقات نصب و محصول نهایی آماده می شود.

واحد کنترل کیفیت

در این واحد محصول نهایی از نظر ظاهری و اتصالات و موارد فنی و تخصصی بر اساس چک لیست های مشخص بررسی می شود. پس از آن آزمایشات مختلفی از جمله اندازه گیری مقاومت عایقی، تست دی الکتریک و پیوستگی مدارات حفاظتی انجام می شود.

تابلو برق سنجش و مینی سنجش

سوله تابلو سازی در مازیار صنعت

مازیار صنعت در این واحد تابلو برق کنتوری، توزیع، شالتر، سنجش و فرمان تولید می کند.

معرفی تابلو برق در مازیار صنعت و انواع آن

1- تابلو برق کنتوری در واحدهای تجاری و مسکونی کاربرد دارد. این محصول برای کنتور برق تک فاز یا سه فاز می باشد.

2- تابلو برق سنجش مخصوص مراکز تجاری و صنعتی است.

3- تابلو برق شالتر در پست های فشار قوی و کارخانجات صنعتی استفاده می شود.

4- تابلو برق توزیع

شرکت مازیار صنعت توان تولید ماهانه 400 تابلو را دارد. این تعداد بر اساس سفارش قابل افزایش است.

شرکت مازیار صنعت با رعایت استانداردها و نظارت مداوم واحدهای کنترل کیفیت و آزمایشگاه ها توانسته همواره در لیست تامین کنندگان شرکت توانیر قرار بگیرد. شما می توانید در قسمت محصولات قیمت و نقشه فنی تابلو های برق تولید شده مازیار صنعت را مشاهده کنید. همچنین برای دریافت تخفیف و ثبت سفارش با مازیار صنعت تماس بگیرید و یا سوالات خود را در اینستاگرام شرکت مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.