تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قیمت برش لیزری

با ظهور دستگاه های برش لیزر، شاهد تحول گسترده ای در صنایع مختلف بودیم. که از جمله آن ها می توان به صنایع روشنایی و فضای سبز اشاره کرد. برای مثال در تولید پایه چراغ های فلزی طرح های بسیار خلاقانه ای طراحی و تولید شد. همچنین در طراحی فضای سبز برای حیاط منازل، نمای داخلی آپارتمان و درب و حفاظ باغ و ویلا نیز از برش لیزری ورق های فلزی استفاده بهینه صورت گرفته است. در ادامه این مقاله به معرفی خدمات و قیمت برش لیزری مازیار صنعت می پردازیم. و همچنین روش محاسبه قیمت برش لیزری در این مجموعه را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت برش لیزری

تعیین قیمت نهایی برش لیزری به دو بخش طراحی نقشه و اجرت اجرای دستگاه بستگی دارد. در عمده موارد مشتری طرح و نقشه برش مربوط به کار خود را به همراه دارد. اما گاها مشتری درخواست طراحی دارد که برای این دسته از مشتریان نیز متخصصان ما در مازیار صنعت، کار طراحی را انجام می دهند. در ادامه روش محاسبه اجرت برش لیزری را بررسی می کنیم.

محاسبه اجرت برش لیزری

  • طول میلیمتری برش × ضخامت ورق× نوع ورق

  • نوع ورق سیاه میلیمتری ۳۰ ریال  ( متری 3 هزار * ضخامت ورق)

  • نوع ورق استیل میلیمتری ۸۰ ریال  ( متری 8 هزار * ضخامت ورق)

  • نوع ورق گالوانیزه میلیمتری ۱۱۰ ریال ( متری 11 هزار * ضخامت ورق)

همانطور که در روش محاسبه هزینه میبینید سه پارامتر در تعیین قیمت برش لیزری نقش مستقیم دارند. در ادامه به کیفیت برش لیزری مازیار صنعت می پردازیم با ما همراه باشید.

کاربردهای برش لیزری در روشنایی و فضای سبز

همانطور که پیشتر در مقدمه بیان شد. در طراحی انواع پایه چراغ فلزی می توان از برش لیزری جهت طراحی خلاقانه با نمایی زیبا بهره برد. در ادامه تصاویری را مشاهده می کنیم که در طراحی حفاظ فلزی و نمای حیاط و فضای سبز استفاده شده است.

خدمات برش لیزر مازیار صنعت

شرکت مازیار صنعت با بیش از سی سال سابقه تولید محصولات توزیع، انتقال و روشنایی برق همواره در تلاش است تا بروزترین دستگاه ها و تکنولوژِی ها را در اختیار بگیرد تا خدمات با کیفیت را در سریعترین زمان ممکن به مشتریان و پیمانکاران ارائه دهد. به همین منظور اقدام به تهیه و تجهیز دو دستگاه برش لیزری نموده است. این دستگاه ها با هدف برش انواع ورق های سیاه، گالوانیزه و استیل با صخامت های مختلف در واحد تابلو سازی نصب و راه اندازی شده اند.

روش کار دستگاه برش لیزر

ابتدا بر اساس درخواست مشتری طرح در نرم افزار اتوکد آماده می شود. سپس نقشه مربوط به هر محصول به دستگاه لیزر داده می شود و دستگاه به کمک اپراتور در سریعترین زمان و با کمترین میزان هدررفت مواد اولیه طرح درخواستی را برش می دهد. با این کار سرعت ارائه خدمات ما به شدت افزایش یافته است.

کیفیت محصولات مازیار صنعت

تمامی مواد اولیه در مازیار صنعت با رعایت استانداردها خریداری می شوند. همچنین فرایند تولید با نظارت کامل کنترل کیفیت انجام می شود. ازینرو خرید تمامی مواد اولیه و فرایند تولید در بالاترین استانداردها انجام می پذیرد. گواه ادعای فوق بازدیدهای مداوم بازرسان شرکت توزیع برق و کسب رضایت آن ها است. نکات فوق سبب شده که مازیار صنعت همواره در  لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر قرار بگیرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف ها با مازیار صنعت تماس بگیرید و یا سوالات خود را در صفحه اینستاگرام مازیار صنعت مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.