تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قیمت تسمه حائل

شبکه توزیع برق تجهیزات سبک و سنگین زیادی را شامل می شود. که معمولا از جنس، بتن یا فلزاتی چون فولاد، آلومینیوم و چدن می باشند. که هر کدام نقش مهمی را در شبکه توزیع برق ایفا می کنند. یکی از این یراق آلات، تسمه حائل می باشد که از جنس ورق های فولادی است. شرکت مازیار صنعت با تجربه سه دهه تولید یراق آلات شبکه توزیع برق، یکی از تولید کنندگان این محصول می باشد. کاربرد تسمه حائل چیست؟ قیمت تسمه حائل ؟ انواع تسمه حائل؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

انواع تسمه حائل

شرکت مازیار صنعت تسمه حائل را در ارتفاع متنوع و استاندارد از 15 تا 80 سانتیمتر تولید می کند. و در صنعت برق از این محصولات برای نگهداری براکت یا اتریه بصورت افقی به تبر برق بتن استفاده می شوند. جنس این تسمه حائل ها از نوع ورق فولاد st37 گالوانیزه می باشد. برای تولید این محصول ابتدا ورق ها را بر اساس استاندارد تعیین شده در طول و ارتفاع معینی برش می دهند. سپس به واحد پانچ ارسال می شوند. برای مطالعه مراحل تولید و قیمت سایر یراق آلات به بخش یراق آلات فولادی مراجعه کنید.

قیمت تسمه حائل 2

قیمت تسمه حائل مازیار صنعت

قیمت یراق آلات فولادی با توجه به قیمت روز فولاد متغیر می باشد. جهت اطلاع از قیمت روز و تخفیف ها با مازیار صنعت تماس بگیرید.

کیفیت یراق آلات مازیار صنعت

شرکت مازیار صنعت با بکارگیری واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت تمامی فرایند تولید محصولات را تحت نظر دارد. تا محصول نهایی مطابق تمامی استانداردها تولید شود. کیفیت محصولات در شبکه توزیع برق از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که عمدتا در محل تردد عابرین نصب می شوند و همچنین پرسنل نگهدارنده خطوط برق در شبکه توزیع، برای تعمیرات و نگهداری بصورت مستقیم با این محصولات در تماس هستند. لذا رعایت اصول و استانداردها برای حفظ سلامتی مردم و پرسنل خط نگهدار بسیار حائز اهمیت است.

رعایت این اصول سبب شده که محصولات مازیار صنعت همواره مورد تایید بازرسان و ناظران شرکت های توزیع قرار بگیرد. و به همین دلیل است که مازیار صنعت همواره در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر قرار دارد.

جهت اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف ها با مازیار صنعت تماس بگیرید و مازیار صنعت را در صفحات مجازی دنبال کنید.