تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

سلامت پرسنل مازیار صنعت

شرکت مازیار صنعت در راستای حفظ سلامت پرسنل و رعایت اصول و استانداردهای بهداشتی بصورت دوره ای سلامتی جسمی پرسنل خود را ارزیابی می کند. این آزمایش ها که از سوی معاونت بهداشتی شهرستان بابل انجام می گیرد. شامل موارد زیر می باشد.

  • آزمایش خون و ادرار
  • تست بینایی
  • تست شنوایی

آزمایش های یاد شده بصورت دوره ای انجام می شود. علاوه بر این هر یک از کارکنان از طریق بیمه تکمیلی که شرکت مازیار صنعت برای آن ها فراهم کرده، این امکان را دارند تا برای انجام آزمایش های کلی به مراکز و آزمایشگاه های طرف قرارداد مراجعه کنند.

در این دوره از آزمایش ها ابتدا پرسنل خط تولید به ترتیب از واحد های تیر برق بتنی، پایه چراغ، تابلو سازی، یراق آلات شبکه توزیع برق و در نهایت پرسنل اداری در محل انجام آزمایش ها در شرکت حضور یافتند. آزمایش ها صبح زود و قبل از شروع کار آغاز شد و به فاصله زمانی یک ساعت بصورت همزمان انجام شد. انتظار می رود که پس از بررسی آزمایش ها تا دو هفته کاری پزشک جواب آزمایش ها را بررسی کرده و در صورت بروز هرگونه علائم برای هر یک از پرسنل مراتب پیشگیری یا درمان آن آغاز شود.

نکات آموزشی در محیط کار برای حفظ سلامت پرسنل

پس از پایان آزمایش، سرپرست واحد ها و مسئولین آزمایشگاه نکات ایمنی را برای حفظ بیشتر سلامت پرسنل به آنها اعلام کرده و علائم برخی بیماری ها یا ضعف در سلامتی به پرسنل واحدها آموزش داده شده است.

دیدگاه مازیار صنعت در خصوص سلامت پرسنل

موفقیت در یک فعالیت تجاری به مولفه های بسیاری وابسته است. که هر کدام در جایگاه خود حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه ای داشت. یکی از مهمترین مولفه ها حفظ سلامت پرسنل و ایجاد امنیت جسمی و روانی برای آن ها می باشد. در این شرکت تلاش شده که علاوه بر آموزش های تخصصی در زمینه شغلی نسبت به سلامتی جسمی پرسنل نیز تمهیداتی اندیشیده شود تا در نهایت امنیت روانی را نیز به همراه داشته باشد. ما معتقدیم اینگونه می توان یکی از مولفه های اقتصاد پویا و شاداب را در سطح یک کارخانه صنعتی فراهم کرد.

مجموعه فعالیت های فوق سبب می شود که مازیار صنعت بتواند در چرخه اقتصادی کشور در زمینه تجهیزات توزیع، انتقال و روشنایی برق فعالیت موثر و مفیدی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات با مازیار صنعت تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده مازیار صنعت در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر  روی لینک کلیک کنید.