تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قیمت سکو ترانس

با توجه به افزایش جمعیت و توسعه مناطق مسکونی در روستاها و شهرها تامین انرژی از طریق گسترش شبکه توزیع برق امری اجتناب ناپذیر است. این امر که با پیشرفت جوامع در حال وقوع است. نیاز به تجهیزات شبکه توزیع برق را بیش از پیش افزایش می دهد. شرکت مازیار صنعت با بیش از سه دهه تجربه تولید در تجهیزات شبکه توزیع برق همواره در تلاش است تا سطح کیفی و کمی محصولات خود را با افزایش تقاضا، تنظیم کند. و در این راستا سالهاست که تولید یراق آلات شبکه توزیع برق را گسترش داده است. این یراق آلات از نظر مواد اولیه در سه دسته فولادی، آلومینیوم و چدن قرار می گیرند. در این مقاله یکی از یراق آلات فولادی به نام سکو ترانس یا ناودانی را بررسی می کنیم. و به سوال هایی مانند قیمت سکو ترانس ؟ کاربرد سکو تراس؟ مراحل تولید سکو ترانس ؟ و موارد مشابه اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

انواع سکو ترانس

سکو ترانس ها با توجه به نوع ترانس در دو مدل تک پایه و دو پایه در شبکه توزیع برق مورد استفاده قرار می گیریند. برای مشاهده مراحل تولید می توانید بخش یراق آلات فولادی مازیار صنعت را مطالعه کنید. تا از قیمت و روش تولید سایر یراق آلات نیز مطلع گردید.

سکو-ترانس-دوپایه-11

کاربرد سکو ترانس تک پایه و دو پایه

 نوع تک پایه معمولا برای ترانس هایی که وزن کمتری دارند استفاده می شود. اما این تنها دلیل استفاده از نوع تک پایه نیست در برخی موارد برای زیبایی شهر و گاهی به دلیل نداشتن حریم نیز به ناچار از نوع تک پایه استفاده می شود. در این موارد باید سکو ترانس تک پایه را در ابعاد و ضخامت های مناسب تری در نظر گرفت. به همین ترتیب در مواردی که در مناطق پر مصرف از ترانس هایی با وزن بیشتری استفاده می شود. از سکو ترانس دوپایه استفاده می شود. در ادامه قیمت این تولیدات مازیار صنعت ارائه شده است.

سکو-ترانس-تک-پایه.jpg-1

قیمت سکو ترانس

در تولید این محصول از ناودانی های فولادی استفاده می شود. بنابراین نرخ روز فولاد و ناودانی در قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد. در ادامه قیمت این دو محصول از تولیدات مازیار صنعت ارائه شده است. و برای آگاهی از قیمت روز و تخفیف های این محصول با مازیار صنعت تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در واحد فروش آخرین تحولات را به شما ارائه کنند.

کیفیت محصولات مازیار صنعت

در صنعت برق و بطور خاص شبکه توزیع برق رعایت استانداردها امری بسیار ضروری است. چرا که در فرایند نصب و نگهداری شبکه توزیع برق عوامل انسانی بسیاری دخیل هستند. که در صورت عدم رعایت استانداردها جان این افراد به خطر خواهد افتاد. علاوه بر عوامل نگهداری و نصب باید توجه داشت که مسیر شبکه توزیع برق محل تردد عابرین پیاده می باشد. که این موضوع هم بر ضرورت رعایت استانداردها می افزاید. در این راستا شرکت مازیار صنعت در طول چند دهه حضور خود در بازارهای داخلی و خارجی توانسته با در اختیار داشتن واحد آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت همواره نظر کارشناسان و ناظران شرکت های توزیع را جلب نماید و در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر  قرار بگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مازیار صنعت تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد های فروش و طراحی شما را در انتخاب و خرید درست راهنمایی کنند.