تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قیمت براکت (نبشی)

یراق آلات شبکه توزیع شامل سه دسته یراق آلات فولادی، چدنی و آلومینیوم می باشد. که هر یک دارای نقشه فنی و استانداردهایی هستند که از سوی شرکت های توزیع تعیین و اعلام می شود. براکت یا نبشی یکی از سازه های فولادی است که به عنوان یراق آلات شبکه توزیع برق مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت مازیار صنعت مفتخر است که در طول چند دهه حضور در این صنعت توانسته بخش بزرگی از یراق آلات شبکه توزیع برق را تولید و به بازار ارائه کند. در این مقاله ضمن معرفی و بررسی اجمالی این سازه به قیمت براکت (نبشی) و فرایند تولید این سازه نیز می پردازیم. با ما همراه باشید.

براکت یا نبشی و کاربرد آن در شبکه توزیع برق

همانطور که در تصویر می بینید از براکت یا نبشی برای ایجاد اتصالات در موارد متعدد استفاده می شود. همچنین در طرفین ترانسفورماتور برای ایجاد فضای کافی جهت اتصال کابل های فشار ضعیف خروجی از تابلو به شبکه و نیز حفظ فضای کافی نسبت به ترانسفورماتور و مانور بهتر از این سازه استفاده می شود. براکت در مازیار صنعت در طول 120 تا 300 سانتیمتر تولید می شود.

قیمت-براکت-یا-نبشی-مازیار-صنعنت2

قیمت براکت (نبشی) مازیار صنعت

این سازه از جنس فولاد می باشد و قیمت تمام شده محصول تحت تاثیر مستقیم قیمت روز فولاد می باشد. برای اطلاع از قیمت روز و تخفیف های این محصول با مازیار صنعت تماس بگیرید.

برای مشاهده و اطلاع از قیمت سایر یراق آلات شبکه توزیع برق که در مازیار صنعت تولید می شوند می توانید به بخش یراق آلات مراجعه نمایید.

کیفیت محصولات مازیار صنعت

جهت آگاهی از قیمت روز براکت با مازیار صنعت تماس بگیرید و یا سوالاهای خود را در فضای مجازی مازیار صنعت مطرح نمایید تا پاسخگوی شما باشیم.