تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قونداسیون پایه بتن

امروزه فونداسیون های پیش ساخته بتنی بصورت گسترده در صنایع مختلف استفاده می شوند. صنعت برق و روشنایی نیز از این قابلیت استفاده بهینه ای می کند. پرکاربردترین فونداسیون پایه بتن در حوزه توزیع، انتقال و روشنایی برق استفاده از پیش ساخته هایی برای نصب تابلو برق و نصب پایه چراغ های فلزی است. دلیل گستردگی فونداسیون مازیار صنعت رعایت استانداردها در زمان تولید است. همچنین سادگی نصب آن به نسبت تولید در محل می باشد. در ادامه دو نوع پایه بتنی در مازیار صنعت را معرفی می کنیم.

فونداسیون پایه تابلو

احتمالا تابلوهای بر ق که در نقاط مختلف شهر قرار دارند را مشاهده کرده اید. این تابلو ها روی یک سطح بتنی نصب می شوند. که ممکن است ارتفاع این سطوح بتنی متفاوت هم باشد. یکی از نکات مهم در نصب تابلو برق ها پایه بتنی است که تابلو باید روی آن قرار بگیرد. فونداسیون بتنی تابلو استانداردهایی دارد که حتما باید رعایت شوند. و بهترین و سریع ترین روش که هم استانداردها را رعایت کند و هم هزینه مناسبی داشته باشد، استفاده از فونداسیون های مازیار صنعت می باشد. در مازیار صنعت فونداسیون پایه تابلو برق در ابعاد استاندارد و مطابق نقشه فنی تولید می شود.

این محصول جهت نگهداری انواع تابلو برق از جمله تابلو توزیع، تابلو سنجش، تابلو شالتر و تابلو کنتوری طراحی می شود.شرکت مازیار صنعت با دارا بودن تجهیزات مدرن و بروز، توانایی انجام سفارش های مختلف مشتریان را دارد. در ادامه پایه بتنی، چراغ روشنایی را بررسی می کنیم.

فونداسیون پایه چراغ

یکی دیگر از انواع فونداسیون در این حوزه نگهدارنده پایه چراغ فلزی می باشد. این محصول جهت نگهداری پایه های فلزی و نصب آن ها تولید می شود. حوزه کاربری این محصول بسیار گسترده است. برخی از نمونه های استفاده از این محصول می توان به پایه های دوربین مداربسته، پایه های چراغ پارکی، پایه های پرچم، پایه های ترافیکی و مواردی از این نوع اشاره کرد. در ادامه به مزایای پایه های بتنی مازیار صنعت اشاره می کنیم با ما همره باشید.

مزایای فونداسیون مازیار صنعت

رعایت استاندارد ها در تولید فونداسیون مازیار صنعت

از مهمترین نکات نصب تابلو برق یا پایه چراغ رعایت اصول و استنانداردها می باشد. چرا که در صورت استاندارد نبودن خسارت های مالی و حتی جانی به همراه خواهد داشت. ازینرو تولید و نصب در محل به دلیل شرایط نامطلوب حاکم بر منطقه مانند آب و هوا، نداشتن نیروی متخصص و همچنین نداشتن امکانات محافظت از فونداسیون از لحظه بتون ریزی تا خشک شدن آن کار بسیار دشواری است. در مقابل پایه های مازیار صنعت به دست متخصصین در زمان کافی و در کارگاهی استاندارد طراحی، تولید می شود و مراحل مختلفی مانند غوطه وری در استخر را نیز می گذراند تا استحکام بالایی بدست آورد.

انتقال آسان فونداسیون مازیار صنعت

برای نصب فونداسیون مازیار صنعت پایه چراغ کافی است محل نصب را به اندازه فونداسیون گود کنیم و پایه بتن را در محل قرار دهیم که با داشتن یک نیروی کار ساده قابل انجام است. اما همین فرایند برای تولید پایه بتن در محل کاری بسیار طاقت فرسا می باشد.

چرا در مازیار صنعت قیمت پایه بتن پایین است؟

در مازیار صنعت تمام امکانات لازم برای تولید شامل قالب، میلگرد، دستگاه برش، شن و سیمان و سایر مواد اولیه در یک کارگاه موجود است. و بتن ریزی و غرق آب کرن در استخر نیز در همین کارگاه صورت می گیرد. همین مسائل هزینه حمل و نقل اضافه و نیروی کار متفاوت را برای پیمانکاران کاهش می دهد. چرا که در صورت نصب در محل تمام مراحل یاد شده باید به محل منتقل شوند. و نیروهای متخصص هم با حضور در محل اقدام به تولید و نصب کنند. که به لحاظ تعدد رفت و آمد و همچنین داشتن مواد زاید هزینه بیشتری خواهد داشت.

کیفیت محصولات مازیار صنعت

با توجه به نظارت پیوسته واحد آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت، محصولات مازیار صنعت استانداردهای لازم را اخذ نموده. و همواره در لیست تامین کنندگان شرکت توانیر قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت به بخش محصولات و فونداسیون تابلو برق و فونداسیون پایه چراغ مراجعه کنید. همچنین برای ثبت سفارش و خرید با مازیار صنعت تماس بگیرید. یا سوالات خود را در اینستاگرام مازیار صنعت مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.