تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

جعبه انشعاب

جعبه انشعاب یا جعبه فیوز به دو روش ریخته گری ماسه ای و دایکاست تولید می شود. که هر دو روش تولید این محصول در مازیار صنعت ممکن می باشد. جنس این محصول از آلومینیوم بوده و پوشش جعبه ها رنگ پودری الکترواستاتیک است. اندازه و نوع فیوز بر اساس درخواست مشتری و مطابق استانداردها تعیین می شود.

روش های تولید جعبه انشعاب

بطور کلی دو روش برای تولید این محصول وجود دارد. روش ماسه ای که به روش سنتی معروف است و روش دایکاستی که روش تحت فشار نیز می شناسیم.

روش دایکاستی

در روش دایکاستی  جعبه ها در سایز بزرگ و کوچک و 6 مدل تولید می شود. برای مشاهده جزئیات و دریافت نقشه جعبه انشعاب کلیک کنید. در روش سنتی این وزن مواد مذاب است که سبب شکل گیری قالب می شود. در روش دایکاست مواد مذاب تحت فشار در قالب قرار می گیرد. تحت فشار بودن مذاب در طول فرایند قالب سازی سبب افزایش استحکام و قطر آن می شود.

روش ریخته گری ماسه ای

در این روش جعبه انشعاب در 4 سایز و 9 مدل به همراه گلوئی تولید می شود. برای مشاهده جزئیات این محصول و دریافت نقشه فنی آن صفحه جعبه انشعاب آلومینیوم مازیار صنعت را مشاهده کنید. در این روش سنتی از ماسه استفاده می شود. این ماسه با ترکیب مواد خاص کارایی مورد نظر را پیدا می کند. نداشتن محدودیت در اندازه قالب و هزینه پایین از مزایای این روش است.

کیفیت محصولات مازیار صنعت

شرکت تولیدی مازیار صنعت جهت بهبود کیفیت محصولات خود و نظارت بر رعایت استانداردها واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه خود را مکلف کرده تا بصورت مداوم، خرید مواد اولیه و فرایند تولید محصولات را کنترل کنند. مجموعه این فعالیت ها سبب شده که مازیار صنعت همواره در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر قرار بگیرد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با مازیار صنعت تماس بگیرید و یا در صفحه اینستاگرام مازیار صنعت سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.