تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قیمت پایه چراغ فلزی روشنایی و تزئینی

در زندگی پرترافیک و شلوغ امروزی لازم است تا زمانی هرچند کوتاه، از روز را در یک فضای شاداب و آرامش بخش به استراحت و ریکاوری خود بپردازیم. البته برای یافتن این مکان شاداب و آرامش بخش کار سختی در پیش نداریم. مثلا گاهی یک نیمکت از پارک محله که زیر نور تیر چراغ برق خودنمایی میکند، و یا یک تخت چوبی داخل باغچه یا حتی یک صندلی راحتی روی تراس و پشت بام خانه نیز می تواند این امکان را برای ما فراهم آورد.

خصوصا پس از پیدایش روشنایی، این مکان های پر نشاط، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته اند. و تلفیق روشنایی چراغ با تاریکی شب زیبایی خاصی را به همراه دارد. همچنین با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد تنوع و زیبایی در پایه چراغ ها و تنظیم روشنایی با محیط، این زیبایی، دوچندان شده است. شاید شما هم به دنبال ایجاد محیطی شاداب با انواع پایه چراغ روشنایی در حیاط خلوت خود هستید! پس با ما در مازیار صنعت همراه باشید، چرا که در ادامه با قیمت پایه چراغ فلزی روشنایی و تزئینی آشنا می شویم.

مواد اولیه و تاثیر آن بر قیمت پایه چراغ فلزی روشنایی و تزئینی

پایه چراغ از نظر مواد اولیه به انواع مختلفی تقسیم می شوند. که از مهمترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پایه چراغ فلزی

در انواع خیابانی، پارکی، ویلایی و باغچه ای استفاده می شود. که شرکت مازیار صنعت در تولید این دسته از پایه های روشنایی در سطح کشور فعالیت گسترده ای دارد. مواد اولیه این دسته ورق ها یا لوله فولادی می باشد. از آنجایی که کشور ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد می باشد می توان این چشم انداز را داشت که مناسب ترین قیمت و کیفیت را در اختیار خواهیم داشت. و می توانیم تنوع خوبی در ارتفاع، وزن، طرح و نهایتا قیمت پایه فلزی داشته باشیم. برای مشاهده تنوع بالای محصولات فلزی مازیار صنعت می توانید بخش پایه فلزی را مطالعه کنید.

پایه چراغ پلاستیکی

این نوع از پایه چراغ ها صرفا برای ویلا، حیاط، باغچه و نورکاری پشت بام آپارتمان ها کاربرد دارد. و معمولا به دلیل آسیب پذیری بالا در ارتفاع پایین تولید می شوند. و برای شرایط آب و هوایی متنوع مناسب نیستند. طبیعتا به دلیل کیفیت بسیار پایینتر نسبت به فلز از قیمت پایینتری نیز برخوردار هستند.

پایه چراغ بتنی

از این پایه عمدتا در خیابان ها تحت عنوان تیر برق، و بطور محدود در محوطه سازی های باغ و ویلا با طرح های متنوع استفاده می شود. که به دلیل حجم و وزن بالا بیشتر در طراحی فضای سبز کاربرد دارد و برای سایر اماکن مناسب نمی باشد.

پایه چراغ چوبی

نوعی از پایه چراغ چوبی تحت عنوان تیر برق چوبی در گذشته کاربرد بیشتری در روشنایی معابر و خیابان ها داشته است. اما امروزه با طرح های فانتزی در تزئین حیاط و باغچه ها در ویلا نیز استفاده می شود. که با توجه به آسیب پذیر بودن آن در شرایط آب و هوایی مختلف کاربرد آن محدود و عمدتا در مکان های سربسته می باشد.

همانطور که بیان شد از نظر نوع مواد اولیه پایه چراغ فلزی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. دلیل این محبوبیت نیز به مزایای این نوع از پایه چراغ ها بر میلگرد که در ادامه به مواردی از آن اشاره می کنیم.

مزایای پایه چراغ فلزی روشنایی و تزئینی

  • امکان تولید در طرح های زیبا با رنگ آمیزی متنوع
  • عمر مفید بالا به دلیل مقاومت در برابر عوامل محیطی با ایجاد پوشش گالوانیزه گرم
  • وزن مناسب و حمل و نقل آسان
  • نصب راحت و امکان بازیافت
  • قیمت مناسب پایه فلزی

مهمترین عوامل در تعیین قیمت پایه چراغ فلزی روشنایی و تزئینی

در تعیین قیمت پایه فلزی در صورت چشم پوشی از عواملی همچون تورم و افزایش قیمت مواد اولیه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

ارتفاع پایه چراغ فلزی

معمولا از پایه هایی با ارتفاع بالاتر از 3 متر در روشنایی معابر و پیاده روها و باغ ها و پارک ها و امثال آن استفاده می شود. البته بسیاری از مراکز صنعتی و کارخانجات بزرگ نیز برای روشنایی محوطه های خود از این نوع پایه ها استفاده می کنند.

طراحی پایه چراغ ساده یا چندوجهی

پایه هایی با طرح های ساده مانند تیر برق بتن و یا پایه چراغ فلزی چندوجهی خیابانی با ارتفاع بالاتر از 6 متر در روشنایی خیابان ها بیشترین مصرف را دارند.

طراحی پایه چراغ پیچیده فانتزی با لوله و ورق فولادی

این نوع از محصولات با نام های پایه چراغ پارکی و پایه روشنایی لوله ای، حیاطی، ویلایی و در ارتفاع و رنگ های بسیار متنوع از 1 متر تا 5 متر طراحی و تولید می شوند.

طراحی پایه چراغ

طراحی کتیبه برای پایه چراغ دکوراتیو

در این نوع پایه از کتیبه های آلومینیومی و چدنی در طرح های مدرن و متنوع استفاده می شود. این پایه ها کاربرد بسیار گسترده ای دارند و برای تزئیین فضای سبز، باغچه ها، حیاط ویلا و کارخانجات و غیره استفاده می شود.

کتیبه پایه چراغ دکوراتیو

مجموعه موارد فوق در کنار مواردی مانند ارتفاع، وزن نهایی، پوشش گالوانیزه یا رنگ پودری الکترواستاتیک و میزان جذب روی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی محصول هستند. در ادامه به کیفیت محصولات مازیار صنعت می پرد ازیم با ما همراه باشید.

بررسی مهمترین عوامل در تعیین کیفیت پایه چراغ فلزی روشنایی و تزئینی

شرکت مازیار صنعت با رعایت استانداردها همواره توانسته کیفیت پایه چراغ فلزی روشنایی و تزئینی را در بالاترین سطح خود ارائه کند. برای بررسی بیشتر بخش مجوزها و تاییدیه های مازیار صنعت را مطالعه کنید.

همچنین مازیار صنعت برای رسیدن به این سطح بالا از کیفیت، خط تولید خود را بر اساس اصول مهندسی و کارشناسی با تجهیزات و متخصصین این حوزه تجهیز کرده و تمامی اصول تولید را رعایت نموده است. برای بررسی بیشتر می توانید مقاله فرایند تولید پایه چراغ فلزی را مطالعه نمایید. همجنین حضور واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه در کنار تجهیزات مدرن سبب شده که از مرحله خرید مواد اولیه تا بسته بندی محصول نهایی با نظارت مستقیم کارشناسان صورت بگیرد. در کنار تمامی موارد فوق بازرسان شرکت های توزیع طرف قرارداد بصورت پیوسته بر فرایند تولید و کیفیت محصولات مازیار صنعت نظارت دارند. مجموعه موارد فوق سبب شده که مازیار صنعت همواره در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر  قرار بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص قیمت پایه چراغ فلزی روشنایی و تزئینی با مازیار صنعت تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت راهنمایی بتوانید از تخفیف های ویژه مازیار صنعت بهرمند شوید.