تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قیمت کلمپ انتهایی

یراق آلات در شبکه توزیع برق نقش بسیار مهم و کاربردی در ایجاد اتصالات و نگهداری حامل های انرژی ایجاد می کنند. یراق آلات شبکه توزیع برق بر اساس متریال به دسته های مختلف شامل، یراق آلات آلومینیومی، چدن، فولاد تقسیم می شوند. یکی از پر مصرف ترین این محصولات در شبکه توزیع برق کلمپ انتهایی است که از جنس آلومینیوم می باشد. و در مدل های سه پیچ و چهار پیچ آن در مازیار صنعت تولید می گردد. و کلمپ پنج پیچ نیز در واحد بازرگانی مازیار صنعت خرید و فروش می شود. چرا کلمپ ها در تعداد پیچ متفاوت هستند؟ کاربرد کلمپ انتهایی چیست؟ قیمت کلمپ انتهایی ؟ در ادامه به این سوالات و سوال های مشابه پاسخ می دهیم. با ما در مازیار صنعت همراه باشید.

قیمت انواع کلمپ

برای کسب قیمت روز این محصول با مازیار صنعت تماس بگیرید.

کلمپ انتهایی چیست؟

جهت توسعه برق و انتقال آن در شبکه توزیع، باید تیر برق بتنی را بر  اساس طرح و نقشه تعیین شده از جانب شرکت توزیع در محل خود نصب کرد. زمانی که آخرین تیر برق در محل مورد نظر نصب شد لازم است سیم برق با استفاده از کلمپ به همراه سایر یراق آلات شبکه توزیع برق به تیر برق متصل شود یا اصطلاحا، مهار شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، ابتدا کلمپ سه کروپی بوسیله مقره کششی به تیر برق متصل می شود. دلیل استفاده از مقره کششی، ایجاد عایق بین کلمپ و تیر برق می باشد. سپس پیچ های کلمپ جهت عبور سیم باز می شود و پس از لخت کردن سیم و قرار گرفتن در محل داخل شیار کلمپ، پیچ ها را محکم می کنند. تا اصطلاحا سیم مهار شود.

خلاصه مراحل نصب کلمپ انتهایی

  1. ابتدا یک سر مقره کششی را به تیر برق و سر دیگر را به کلمپ متصل می کنیم
  2. سیم برق را لخت میکنیم
  3. پیچ های کلمپ را باز می کنیم
  4. سیم را از داخل شیار کلمپ عبور داده و پیچ ها را محکم می کنیم

فرق کلمپ سه پیچ با چهار و پنج پیچ در چیست؟

سیم استفاده شده در شبکه توزیع برق تعیین کننده نوع کلمپ انتهایی از نظر تعداد پیچ می باشد، یعنی برای سیم های با سطح مقطع 50 از کلمپ انتهایی سه پیچ، برای سیم های 70 از کلمپ انتهایی چهار پیچ و برای سیم های 120 از کلمپ انتهایی پنج پیچ استفاده می شود. البته در شبکه توزیع برق نوع سه و چهار پیچ کاربرد بیشتری دارند. در ادامه قیمت کلمپ انتهایی را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت کلمپ انتهایی

قیمت این محصول بصورت مستقیم به قیمت آلومینیوم بستگی دارد. چرا که مواد اولیه تولید این محصول آلومینیوم می باشد.

قیمت کلمپ سه پیچ تولید مازیار صنعت که دارای تاییدیه توانیر نیز می باشد مبلغ ۱۴۵۰۰۰ تومان و قیمت کلمپ چهار پیچ مازیار صنعت مبلغ ۱۹۴۰۰۰ تومان می باشد. اما جهت مشاهده قیمت دقیق و آگاهی از تخفیف های متنوع در خرید با مازیار صنعت تماس بگیرید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نام محصولقیمت (تومان)
کلمپ انتهایی سه پیچ (سه کروپی)۱۴۵۰۰۰
کلمپ انتهایی چهار پیچ (چهار کروپی)۱۹۴۰۰۰
کلمپ انتهایی پنج پیچ (پنج کروپی)تماس بگیرید

روش تولید کلمپ انتهایی در مازیار صنعت

شرکت مازیار صنعت دارای دو دستگاه دایکاست۲۵۰ و ۴۰۰ تنی میباشد که محصولات این دو دستگاه غیر از جعبه های انشعاب شامل کلمپ سه پیچ ( سه کروپی ) و چهار پیچ ( چهار کروپی ) ، بلوک دوبلمان ۵۰-۳۵ و۱۲۰-۷۰ می باشد. آلیاژ آلومینیوم مصرفی این قطعات بدلیل استحکام کششی بالایی که باید داشته باشند از نوع A413.0 می باشد.

شرکت مازیار صنعت بیش از سه دهه در صنعت توزیع برق و تولید تجهیزات شبکه توزیع برق فعالیت دارد و تجربه سال ها فعالیت سبب شده تا به استانداردها و اصول همواره پایبند باشد و با رعایت آن ها کیفیت محصولات خود را همواره افزایش دهد. این امر با توجه به نظارت واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت در کنار بازدید مداوم ناظران شرکت توزیع سبب شده که شرکت مازیار صنعت همواره  لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر قرار بگیرد.