تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قیمت شیگل

در شبکه توزیع برق جهت ایجاد اتصالات و نگهداری سیم و هادی برق و همچنین برای قلاب کردن سیم بکسل و مواردی مشابه روی تیرها و دکل های حامل از یراق آلات مختلفی استفاده می شود. که یکی از مهمترین نوع آن یراق آلات چدنی می باشد. شرکت مازیار صنعت با تولید انواع یراق آلات چدنی، بخش بزرگی از نیاز پیمانکاران صنعت برق را برطرف کرده است. در ادامه با تعریف و روش تولید و قیمت شیگل را آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

شیگل Shackle که به نام های شگل یا شیکل نیز معروف است. یکی از یراق آلات چدنی است که در مازیار صنعت از روش ریخته گری ماسه ای تولید می شود. این قطعه در ابعاد استاندارد در صنعت توزیع برق در مازیار صنعت تولید می شود. و نمای کلی آن بصورت نعل اسبی می باشد که دو سر آن که مقابل هم قرار دارند، دارای یک چشمی می باشند که پین نگهدارنده از آن عبور می کند.

روش تولید شیگل

در ریخته گری یراق آلات چدنی ابتدا قالب هایی استاندارد با استفاده از ماسه و گاز co2 تولید می شوند. سپس قالب ها بعد از بررسی نهایی به یکدیگر متصل می شوند.

همزمان با آماده سازی قالب ها شمش های چدن در کوره با دمای مشخص و استانداردی ذوب می شوند. در نهایت مذاب چدن در قالب ها ریخته گری می شود. در ادامه قیمت شیگل را بررسی می کینم.

قیمت-شیگل-2

کیفیت و قیمت شیگل

تمام محصولات مازیار صنعت بر اساس استاندارد های اعلام شده از سوی شرکت توزیع طراحی و تولید می شوند. به همین دلیل از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.

کیفیت

سه اصل در تولید محصول با کیفیت مازیار صنعت نقش اساسی دارد

  • تست مواد اولیه توسط واحد آزمایشگاه
  • کنترل فرایند تولید توسط واحد کنترل کیفیت
  • نیروهای متخصص و با تجربه در خط تولید

مجموع این دلایل سبب شده که مازیار صنعت همواره در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر قرار بگیرد.

قیمت

قیمت شیگل با توجه به کیفیت بالای محصول کاملا رقابتی و مشتری پسند می باشد. لازم به ذکر است که قیمت شیگل با توجه به قیمت روز چدن تعیین می شود.

جهت اطلاع از آخرین قیمت و تخفیف ها با مازیار صنعت تماس بگیرید.