تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

پایه چراغ مازیار صنعت

بدون تردید نور و روشنایی یکی از برجسته ترین اکتشاف های بشر می باشد. شاید این اکتشاف یا اختراع ملزومات آن، توانسته آینده انسان را بسیار پرفروع تر از گذشته سازد. امروزه شرکت های صنعتی بسیار بزرگی در زمینه تولید تجهیزات شبکه توزیع برق و روشنایی فعالیت می کنند. شرکت مازیار صنعت نیز در طول چند دهه توانسته محصولات بسیار متنوعی را در این حوزه به مرحله تولید برساند. که از این میان یکی از برجسته ترین محصولات مازیار صنعت پایه چراغ می باشد. این سازه در طرح های سنتی و مدرن بسیار متنوع و پر مصرف می باشد.

پایه چراغ های مازیار صنعت در اماکن مختلف قابل استفاده بوده و در طول سه دهه تولید به تمام استان های کشور عزیزمان ایران ارسال شده است. این سازه های زیبا حتی به کشورهای همسایه نیز صادرات شده. چرا که به لحاظ طراحی بسیار چشم نواز و از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد. در کنار تمام موارد فوق باید به طراحی و تولید بر اساس استانداردهای ملی و جهانی نیز اشاره کنیم. یکی از مهمترین دلایل ماندگاری محصولات مازیار صنعت در بازار، رعایت استانداردها می باشد. در ادمه به معرفی انواع مختلف پایه چراغ و فرایند تولید و قیمت این سازه می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع پایه چراغ مازیار صنعت

این پایه ها در طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند. که در بخش پایه فلزی بصورت مجزا به تعدادی از این محصولات اشاره شده است. و در آن بخش می توانید قیمت این محصولات را مشاهده نمایید.

پایه چراغ فانتزی

پایه هایی با ارتفاع کمتر از 2 متر که با استفاده از ورق گالوانیزه و برش لیزری در طرح های بسیار زیبا و چشم نواز تولید می شوند. این سازه ها در اماکن مختلفی از صنعتی تا عمومی و شخصی قابل استفاده می باشند. برخی از مشتریان پایه فانتزی از آن برای زیبایی محوطه کارگاه و کارخانه ها استفاده می کنند. برخی برای ایجاد فضای سبز در ویلاها و حیاط خلوت های منازل و در دیگر موارد می توان به استفاده شهرداری ها و دهیاری ها از این سازه در اماکن عمومی مانند پارک ها و فضای سبز شهری استفاده می کنند.

پایه هاییبا ارتفاع 2 تا 4 متر که از لوله های فولادی و کتیبه های آلومینیومی و چدن تولید می شوند. این پایه ها کاربردهایی مشابه پایه فانتزی دارند با این تفاوت که به دلیل استفاده از کتیبه معمولا در اماکنی که کاربری خصوصی دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مشتریان این پایه ها عموما برای استفاده در ویلاها و محوطه های کارخانه ها از این پایه ها استفاده می کنند.البته در طول چند دهه بسیاری از شهرداری های کشور از پایه چراغ دکوراتیو برای زیباسازی شهر روی بلوارها از پایه چراغ دکوراتیو استفاده کرده اند.

پایه هایی با ارتفاع 2 تا 4 متر که با ورق و لوله فولادی در طرح های زیبا تولید می شوند. گاهی نیازی به هزینه برای کتیبه و سایر طرح ها نمی باشد. و برخی اماکن امنیت برای حفظ کتیبه از آسیب های مختلف فراهم نمی باشد. در این موارد می توان طرح های مدرن و زیبای پایه پارکی را انتخاب کرد. و جای کتیبه های آلومینیوم و چدن از کتیبه های که با برش ورق فولاد و رنگ آمیزی زیبا بدست می آیند، استفاده می شود. کاربرد این محصول بسیار متنوع و می باشد و تقریبا در تمامی موارد یاد شده از شهرداری ها، تا منازل و کارخانه ها از این پایه چراغ استفاده می کنند.

پایه چمنی

پایه هایی با ارتفاع کمتر از 2 متر که با ورق و لوله در طرح های مدرن و کلاسیک طراحی و تولید می شوند. این پایه ها بیشتر در محوطه ویلاها و پارک ها و حتی در پشت بام و حیاط خلوت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پایه چراغ ویلایی

پایه هایی با ارتفاع کمتر از 2 متر که با لوله و ورق فولادی تولید می شوند. که جهت تزئین آن می توان از کتیبه های چدن و آلومینیوم و ورق استفاده کرد. و عمدتا در ویلاها استفاده می شوند. اما در تمامی موارد یاد شده فوق نیز کاربرد دارند.

پایه خیابانی چندوجهی

این سازه ها در ارتفاع 3 تا 18 متر و با ورق فولاد st37 تولید می شوند و برای ایجاد پوشش معمولا از گالوانیزه گرم و یا رنگ پودری الکترواستاتیکی استفاده می شود. و عمدتا جهت ایجاد روشنایی در معابر و خیابان ها استفاده می شوند.

پایه خیابانی لوله ای

این سازه در ارتفاع 3 تا 18 متر با استفاده از لوله های فولاد تولید می شوند. برای ایجاد پوشش در این پایه چراغ معمولا از گالوانیزه گرم و رنگ پودری الکترواستاتیکی استفاده می شود. و عمدتا برای ایجاد روشنایی معابر و خیابان ها و پارک ها استفاده می شود.

قیمت پایه چراغ

در بخش پایه فلزی می توانید قیمت پایه چراغ و سایر پایه های فلزی مانند برج نور، برج استادیومی، دکل مخابراتی و سایر موارد را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که قیمت تمام شده پایه چراغ ها تا حد زیادی به وزن فولاد مصرفی، و پیچیدگی طراحی و تولید وابسته است. ازینرو بهتر است برای آگاهی از قیمت روز و تخفیف های این محصول با مازیار صنعت تماس بگیرید. در ادامه به قیمت تعدادی از این محصولات اشاره می کنیم.

برای اطلاع از فرایند تولید این محصولات می توانید مقاله مراحل تولید پایه چراغ 8 وجهی 6 متری را مطالعه کنید و یا مقاله معرفی پایه چراغ فلزی را بررسی کنید.

گواهینامه ها و استانداردهای مازیار صنعت

شرکت مازیار صنعت با بکار گیری از واحدهای آزمایشگاه و کنترل کیفیت محصولات خود را در سطح بالایی از کیفیت ارائه می کند. و در این راستا تمامی گواهینامه ها و مجوزهای لازم را اخذ نموده است. مجموعه موارد فوق در کنار بازدید پیوسته ناظران شرکت های توزیع سبب شده که مازیار صنعت همواره در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر  قرار بگیرد.

شما می توانید سوال های خود را از راه های ارتباطی مازیار صنعت با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند. همچنین در اینستاگرام مازیار صنعت می توانید آخرین محصولات و تحولات شرکت را دنبال کنید و نظرات خود را به ما و سایر دنبال کنندگان انتقال دهید.