تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

محل انبارش تیر برق بتن

شرکت توانیر برای محل دپو یا انبارش تیر برق بتن الزامات و استانداردهایی تعیین کرده است.، که شرکت مازیار صنعت همواره بر اساس آن عمل کرده است. محل انبارش پایه های بتنی مازیار صنعت همواره کاملا مسطح و عاري از هرگونه برآمدگی و فرورفتگی طبیعی یا مصنوعی می باشد. محل انبارش تیر ها باید به نحوي انتخاب شود که درصورت بارش باران، پایه ها در مسیر عبور جریان هاي آب قرار نگیرند. انبارش پایه ها باید بگونه اي باشد که اولویت خروج از انبار، متناسب با تاریخ تولید پایه ها تنظیم گردد. به دلیل اهمیت انبارش تیرها این محل روزانه و به دفعات توسط پرسنل خط تولید تمیزکاری می شود. 

نکات مهم در دپوی تیرهای برق بتنی

همانطور که پیش تر بیان شد شرکت توانیر دستورالعمل الزامات انبارش، جابجایی، حمل و نصب پایه های بتنی مسلح چهارگوش با رویکرد مقاوم سازی و بهبود تاب آوری شبکه توزیع برق ویرایش سال 1399 را ارائه کرده است. که مازیار صنعت همواره به آن پایبند می باشد.

شرکت مازیار صنعت انبارش تیرها را در زمینی به مساحت 11000 متر انجام می دهد. چیدمان تیرها بر اساس طول آن ها و با مدیریت سرپرستان در ابتدا و انتهای زمین صورت می گیرد. به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی تیرهای برق بتنی و رعایت اصول و استانداردها از چوب های چهارگوش بین تیرها استفاده می شود. یکی دیگر از اصولی که مازیار صنعت در هنگام چیدمان رعایت می کند محدودیت در تعداد تیرهایی است که روی هم قرار می گیرند.

امکانات و طراحی محل انبارش تیر بتنی در مازیار صنعت

پرسنل مازیار صنعت برای جابجایی و بارگیری تیر برق بتن از جک های کنترلی در محل انبارش استفاده می کنند. پرسنل مازیار صنعت با بازررسی دقیق و دوره ای این جک ها همواره آن ها را در وضعیت بهینه حفظ می کنند. تمامی واحدهای کاری تیر برق بتن در زمینی به مساحت 11000 متر و در مجاورت خط تولید و استخرها و باسکول طراحی شده است. در اثر این چیدمان بارگیری در سریعترین و بهترین حالت ممکن انجام شود.

کیفیت تیر برق بتنی مازیار صنعت

جهت بهبود کیفیت محصولات واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه در مازیار صنعت بصورت تمام وقت بر مواد اولیه و فرایند تولید تمامی محصولات و بطور خاص تیر برق بتن نظارت دارند. همچنین بازرسان شرکت توزیع بصورت منظم تست های تیر برق مازیار صنعت را انجام می دهند. تمامی موارد یاد شده سبب شده است که شرکت مازیار صنعت همواره در لیست تامین کنندگان مورد تایید شرکت توانیر قرار بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله قیمت تیرهای برق بتنی تولیدی در مازیار صنعت را مطالعه کنید . همچنین برای ثبت سفارش و خرید به شرکت مازیار صنعت تماس بگیرید و یا در صفحه اینستاگرام مازیار صنعت سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.