تلفن تماس: ۰۱۱۳۵۱۵۵۴۱۰

قیمت گالوانیزه گرم

فلزات از آغاز پیدایش تا به امروز کاربرد گسترده ای در زندگی انسان داشته اند. و دسته های مختلف فلزات  باتوجه به به ویژگی های ساختاری خود، کارایی خاصی دارند. دسته هایی از فلزات مانند آهن و فولاد، کاربرد بسیار عمده ای در صنعت توزیع برق دارند. این فلزات علارقم کاربرد فراوان در صنایع، یک نقطه ضعف اساسی به نام اکسید آهن یا اصطلاحا زنگ زدگی دارند. که در مجاورت با اکسیژن و آب و هوای مرطوب ایجاد می شود. این موارد عمر فلزات را کاهش می دهد و برای پیشگیری از این اتفاق می توان از روش آبکاری یا گالوانیزه گرم استفاده کرد. در ادامه با روش تعیین قیمت گالوانیزه گرم در مازیار صنعت آشنا می شویم.

گالوانیزه گرم چیست؟

برای جلوگیری از اکسید آهن یا زنگ زدگی فلزاتی مثل آهن و فولاد، سطح آن ها را با مذاب فلز روی می پوشانند. که به این کار آبکاری یا گالوانیزه گرم می گویند. در روش گالوانیزه گرم، پس از طی مراحل متعدد محصول را در وان مذاب فلز روی غوطه ور می کنند تا روی، جذب آهن یا فولاد شود. و یک لایه محافظ روی سطح آن ایجاد کند. این کار مهمترین کاربرد گالوانیزه گرم می باشد و میزان جذب روی تاثیر مستقیم بر قیمت گالوانیزه گرم دارد. که سبب می شود عمر آهن یا فولاد افزایش پیدا کند. و می توان از این فلزات در حوزه های بسیار گسترده ای استفاده کرد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

قیمت گالوانیزه گرم در مازیار صنعت؟

فلزات باتوجه به وزن، اشکال و جنس فلز متفاوتی که دارند میزان جذب روی آن ها متفاوت است. برای مثال یک پایه فلزی چندوجهی را در نظر بگیرید. در این محصول بر اساس سفارش مشتری ممکن است، فقط سطح خارجی آن آغشته به مذاب روی شود و یا ممکن است، هم سطح خارجی و هم سطح داخلی آن آغشته به روی شود. که در دو حالت مختلف میزان جذب روی آن متفاوت است. قیمت گالوانیزه گرم مازیار صنعت بر اساس وزن محصول محاسبه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت بروز در ادامه با ما همراه باشید.

کاربرد گالونیزه گرم چیست؟

پروفیل های آهن و فولادی گالوانیزه، انواع ورق های فولادی گالوانیزه و بسیاری از محصولات فلزی با گالوانیزه گرم، مقاومت بالایی نسبت به رطوبت پیدا می کنند. برای مشاهده فیلم و تصاویر و کسب اطلاعات بیشتر به بخش خدمات و گالوانیزه گرم در منوی اصلی سایت مراجعه کنید. در صنایعی که باید فلزات را در مجاورت با آب و هوای مرطوب به کار گرفت استفاده از گالوانیزه گرم یک امر ضروری است. برای مثال در صنایع زیر گالوانیزه گرم نقش بسیار مهمی دارد.

پایه-چراغ-چندوجهی-بعد-از-گالوانیزه

کاربرد گالوانیزه گرم در صنعت توزیع، انتقال و روشنایی برق

در صنعت توزیع، انتقال و روشنایی برق استفاده از پایه های فلزی به نسبت پایه های چوبی و بتنی مقرون بصرفه تر است. چرا که پایه های چوبی علارقم آلودگی محیطی فراوان عمر کوتاه تری دارند. پایه های بتنی نیز علارقم کیفیت و ماندگاری بالا از نظر زیبایی و طرح های مختلف بصری، همچنین داشتن وزن بالا و هزینه حمل و نقل بالا مطلوبیت پایینتری نسبت به پایه های فلزی دارند. بنابراین استفاده از پایه های فلزی برای روشنایی و انتقال برق، مقرون بصرفه و کارآمد می باشد. و با توجه به موارد بیان شده قیمت گالوانیزه گرم در ازای مزایایی که ایجاد می کند بسیار مقرون بصرفه می باشد.

همچنین علاوه بر پایه چراغ فلزی در صنعت توزیع برق انواع یراق آلات و پیچ و مهره ها نیز بصورت گالوانیزه شده مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که عمدتا در هوای آزاد و در معرض باران و رطوبت قرار دارند.

کاربرد گالوانیزه گرم در صنعت ساخت و ساز

در صنعت ساخت و ساز واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و حتی سوله ها و سایر سازه هایی که از پایه های فلزی جهت ایجاد استحکامات استفاده می کنند. گالوانیزه گرم کارایی خود را نمایان می کند. چراکه برای افزایش طول عمر این استحکامات فلزی و مقاومت این فلزات در برابر خوردگی و فرسایش یا اصطلاحا زنگ زدی از گالوانیزه گرم استفاده می شود. علاوه بر موارد فوق، گالوانیزه گرم در صنایعی مانند  صنعت کشاورزی، ماشین سازی، صنعت کشتی سازی و بسیاری موارد دیگرنیز کار برد دارد. که در همه صنایع کیفیت گالوانیزه گرم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در ادامه به آن می پردازیم.

کیفیت گالوانیزه گرم مازیار صنعت؟

شرکت مازیار صنعت با تجربه بیش از سه دهه فعالیت در حوزه توزیع، انتقال و روشنایی برق توانسته در بحث تولید محصولات این حوزه به خودکفایی برسد. یکی از اقدامات مازیار صنعت احداث واحد گالوانیزه گرم در سال 1380 بود که به مرورزمان با تجهیزات مدرن بروزرسانی شده است. و یکی از پرکارترین واحدهای مازیار صنعت می باشد. شرکت مازیار صنعت دارای واحدهای آزمایشگاه و کنترل کیفیت با متخصصین مجرب می باشد که با نظارت مداوم بر فرایند گالوانیزه گرم کیفیت آن را همواره در سطح مطلوبی حفظ می کنند. همچننین خلوص مذاب روی در وان گالوانیزه گرم مازیار صنعت به عدد 99.98 درصد می رسد. مجموعه موارد فوق سبب شده که مازیار صنعت همواره در لیست تامین کنندگان شرکت توانیر  قرار بگیرد.

واحد گالوانیزه گرم مازیار صنعت در طول مدت فعالیت خود میزبان پیمانکاران و مشتریان فراوانی از نقاط مختلف کشور بوده است. قیمت گالوانیزه گرم مازیار صنعت به نسبت کیفیت و خلوص روی، بسیار مناسب می باشد.

ارتباط با مازیار صنعت

شرکت تولیدی مازیار صنعت با بیش از سه دهه فعالیت با مجوزهای رسمی از شرکت توزیع برق، همواره آماده خدمات رسانی به پیمانکاران و مشتریان می باشد. و کارشناسان و متخصصان ما در زمینه های فروش و فنی آماده پاسخگویی سوالات شما می باشند. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با مازیار صنعت تماس بگیرید و یا سوالات خود را در اینستاگرام مازیار صنعت مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.